Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jednou jsem se zamíchala do partnerské rozepře v dobré víře, že pomůžu, ale dopadlo to přesně naopak. Dotyčný se mnou nemluvil víc jak deset let. Je nutno podotknout, že jsou partneři stále spolu a dnes už se na vše díváme jinýma očima. Zdeňku, zajímavé téma!;-)R^

0 0
možnosti

Možná zajímavý, ale určitě neveselý. I to do života patří - díky, že jsi se zastavila.

0 0
možnosti

;-D Ze strany Taublů je rozvodovost minimální....(autor snad bude vědět)

1 0
možnosti

Sestřenice Alenka mě dostala do obrazu, sám bych to nezvlád. Zase jsem o trochu chytřejší a Vám za to dík.

0 0
možnosti

Prý musíme se smířit s padesátiprocentní rozvodovostí a doufat, že nebude gradovat....

Člověče, jaképak smířit a doufat? Snad ctít a respektovat ne? Jeslti se někdo rozvede, je to čistě jeho vůle a právo a nikomu dalšímu do toho vůbec nic není. Co Vy si máte co představovat kolik lidí se rozvede nebo ne? I kydby se rovedlo sto procent, je to zcela v pořádku.

0 0
možnosti

Závidím Vám. Když měli moji blízcí manželskou krizi, nedokázal jsem říct, že mi do toho vůbec nic není, že je to jen jejich věc. Mohu-li si Vám postěžovat, bylo to velmi nepříjemný. Přesto díky za zastavení.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS