Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To vaše povídání mě moc potěšilo. Mám radost, když si lidi, zvyklí na život ve městě, najdou cestu k přírodě, jelikož to je nám lidem přirozené. Naplňuje to klidem. Díky.

0 0
možnosti

Jsem rád, že Vás moje řádky potěšily, a že jste si pro ně našla čas, já zase děkuji Vám.

0 0
možnosti

na fontáně máme vložená sítka na hladině, včela se napije a odletí,neplave...

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, krásný,R^ i když mám před včelami respekt a raději odstup (alergie);-)Před léty se u nás taky objevil takový mohutný hrozen včel, zrovna na našem smrku před okny. Ten hukot si pamatuju ještě dnes:-) Přeji Ti krásný den.

0 0
možnosti

Ahoj Jitko. Díky že jsi se zastavila a pochválila. Že mi to dělá dobře, nemusím ani psát.

0 0
možnosti

Tak to Vám tedy všechna čestR^! Rozvážnost, změna názoru, dokonce i vztah k těm hmyzím pracantům....

Jedna pomocná včelařka z Moravy:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik