Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IN

Velký zadek - základ rodinného štěstí - velmi vtipné, snad to platilo v minulém století. Ale četla jsem, že rakouští vědci tvrdí - lidem se zužuje pánev. Ženy prý si za to mohou samy, protože začaly víc rodit císařským řezem, vyžadují operaci, přestože není nutná. Před 100 lety by ženy s úzkou pánví (tedy zadkem) nepřežily porod, prý ale takto předávají geny dál svým dcerám, a tak ženy mají perspektivu pro užší boky.

Bohužel, snad ti odborníci nemají pravdu.:-)

1 0
možnosti
BM

Důležité je, aby žena byla spokojená sama se sebou, čemuž stanovování pravidel krásy zrovna neprospívá. Rozhlédněte se na ulici, kolik žen je dokonalých a přesto se každá někomu líbí.

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^

dnesni idol krasy a posedlost krasou toci velky penize

1 0
možnosti
Foto

mně se Váš článek docela líbí... ony jsou k tomu všemu důležité ještě ty věci rajcu a pak je vážně docela jedno, že je zadek velkej. Dneska jsem potkala černošku tak třicítku -dvacítku s óbr boky a zadkem jako kufry... ale jak už jsem taková , jaká jsem, se zálibou jsem se ohlídla. Nesla se, krásné držení páteře, těla, šla prostě rajcovní dáma. Nádherná - skoro třičtvrtěmetrová v bocích.R^

1 0
možnosti

Jak jste napsal v tom rozhovoru - jak kde. Ale taky platí, že nic se nemá přehánět, a že proti gustu žádný dišputát:-D

2 0
možnosti
Foto

Maruško, jen využívám toho, že jsi tady. Posílala jsem Ti přání k jmeninám na email, přišlo?;-)

1 0
možnosti
ZK

I Tobě, Jitko, plnou náruč hezkých dnů.

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Zdeňku, pěkně napsáno. A já znovu, už poněkolikáté použiji slova, která se tradují v naší rodině..."když štěstí, tak plnou náruč". Měj hezké dny.

2 0
možnosti
Foto

je pravda že muži Euroamerické kultury jsou hubeností většinou doslova posedlí-TurcI Arabové.černšii Asiaté Latinoamerikánci- takže zbytek světa- se za pořádně zaoblenou kráskou ohlédnou radši než za těmi kostlivci, kteří jsou zde považovaní za ideál krásy

1 0
možnosti
VV

Nejak se mi tomu nechce moc verit. Kdyz vidim ty US turisty a turistky stoupajici k zamku Neuschwanstein s pozadim o rozmeru tridilne skrine, skoro bych myslel opak.

1 0
možnosti
TH

„Káčo pitomá, nohy máš jak bidla na šťouchání vopic a zadek jak když vrabčák srazí paty. Co je ale v tým případě přímo tragedie, že dnešní neurochirurgové neumí do mozku přidat nějaký to IQ, obdobně jako ti plastičtí, kteří se na tvém hrudníčku evidentně vyřádili.“

Zdroj: http://kloboucnik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=623533

kolik IQ ma clovek, ktery tohle vypusti z ust...to by me zajimalo....

3 1
možnosti
ZK

Paní Hájková, nebudu Vás napínat. Moje IQ, které jsem si několikrát na Netu měřil hodně kolísá. Tricať osjem až paděsáť. Já vím, že to není žádný šlágr, ale zase věřím, že Vás to uklidní. Samozřejmě děkuji za zastavení - Kloboučník

3 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik