Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Andrej Babiš nadával jiným stranám do zlodějů a přitom patři do jedné roviny s Bakalou, Pitrem, Vítkem, Kellnerem a nyní prosí tyto strany, aby s ním šli do vlády a díví se, že s takovou osobou, jako je on nikdo nechce jít do vlády.

7 1
možnosti
Foto

Kterým stranám nadával? Jmenovitě, prosím.

1 3
možnosti

Dal jsem vám karmu ale jenom si myslím že to co dělá Babiš je jen proto aby zvedl své impérium na lidi asi nezbyde.

0 0
možnosti

Možná máta pravdu stejně tak, jako se můžete mýlit. Já jsem zatím optimista.

Díky za karmu a názor.

1 0
možnosti
Foto

Babišovi k dosažení jeho cílů přece nezbývá než jednat, nemá potřebnou většinu.

A mně osobně je barva vlády celkem lhostejná, pokud bude konat v zájmu lidu, jemuž má sloužit.

Tak to mám jednoduché.

7 0
možnosti

Babiš by mohl sednout do kouta a brečet, jak ho nikdo nemá rád. Což by mu antibabišovci dali sežrat. Jenže když vymýšlí, jak to udělat, se jim taky nelíbí. I když z něj prozatím padají samé konstruktivní nápady. Dokonce i zvítězil u oponentů v Kalouskovic rádoby labutí písní. ;-D

Je sice srovnáván s Trumpem, akorát Trump stihl zbořit to, co mu tam Obama nechal na truc a nic svého neprosadil.

1 0
možnosti
Foto

To si nemyslím. A ani zbořit Obama care ani úplně nestihl.

1 0
možnosti

A fuj, novému premiérovy?

Ale článek zajímavej, jen ta hrubice ho kazí

0 0
možnosti

Hrubka mi do oka spadla hned, jak jsem to na blog pověsil. Vám i ostatním se hluboce omlouvám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik