Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď byl na krmítku strakapoud a brhlík. Houpali se jak na krmítku se slunečnicí, tak i prohlíželi rozpraskanou kůru meruňky.

0 0
možnosti
TT

Když poskytuje člověk ptáčkům možnosti k hnízdění a v zimě jim sype, oni se odvděčí. Pěkně zpívají, chytají hmyz a je s nima živo! :-)

2 0
možnosti
Foto

Mám celkem tři na zahradě už léta a pytlíky připravené. Jsem rád, že v tom "nejedu" sám.R^

1 0
možnosti
EK

Ten úbytek u krmítek minulou zimu jsem taky pozorovala, ale letos je to úplně něco jiného. Nestačíme dokupovat slunečnici. Kromě náletů vrabců, kosů a hrdliček tu máme zvonky, koňadry, modřinky, uhelníčky i babky. Taky dlasky a brhlíky, přiletěla i sojka a i stehlíci, kteří se jindy objevují až koncem zimy. Jen čížkové zatím letos nedorazili. Je to paráda;-D.

1 0
možnosti
ZK

Děkuju všem za kladný ohlas, ze kterého soudím, že nás amatérských ornitologů bude celá armáda. Té jsem možná na chvíli svými řádky dělal generála. Já vím, zní to neskromně ale, pojďte blíž, já vám to raději jen pošeptám, je to příjemný pocit.

5 0
možnosti
Foto

na zahradě krmíme ptáky celoročně, ale jen v zimě pšenicí a slunečnicí. Saláty musím proto překrývat sítí, jinak by je taky sežrali. Na sloup rozhlasu pod drátě jsem pověsil pět budek už před čtvrtstoletím a kupodivu i ku chvále mé šikovnosti, pořád slouží a když se RPD likvidoval, sloup kvůli budkám nezlikvidovali. Počet odhaduji na 70 vrabců, 10 sýkorek, 5 kosů, 5 hrdliček (podle peří dneska jedna nakrmila krahulíka co sem občas zavítá), taky občas červenky, čížky.

0 0
možnosti
Foto

u nás se přemnožily straky a drobné ptactvo zmizelo.

1 0
možnosti
Foto

straky tu jsou taky, ale díky neproniknutelným živým plotům na populaci těch menších valný vliv nemají. Občas se zasytí drobky z patky domácího celozrnného chleba, kterou ptákům obětujeme.

0 0
možnosti
Foto

I30v88a83n 84M70a10r70e59k

3. 12. 2017 9:27

Krásné povídání p.Kloboučníku, karma. R^ . . . . . . . . .. . .Ale opravdu mám dojem , že těch ptáků i ptáčků pomalu ale jistě ubývá, stejně tak jako motýlů . ;-(

2 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik