Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bože, toto letí, už jsem taky pamětnice, ale vzpomínám ráda.R^ ;-)S tím tetováním jsi mě dostal, s tím závěrečným postesknutím asi už moc nenaděláš, bylo by škoda toho monitoru;-D

0 0
možnosti

Ahoj Jitko. To postesknutí jsem datloval pro pobavení. Věř mi, že s tím ani nechci nic dělat. Tobě dík za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

Pamatuju a karmuju...R^

2 0
možnosti

Děkuju za přikývnutí a přeju příjemný adventní čas.

1 0
možnosti

Já jsem toho názoru, že kozy všude mají pozitivní následek - toleruje se kojení na veřejnosti.

1 1
možnosti

Decentní kojení na veřejnosti vzbuzuje spíš něžné pocity. Slovo kozy jsou hrubé.

1 0
možnosti

:-) se zblbnutím ohledně #me too, se obávám spíše budoucího zahalování všeho...

Přeju Vám pěkný den :-)

0 0
možnosti

Děkuju za názor, ale já si myslým, že tohle nikdo nezastaví, snad jen Alláh. Přeju Vám hezký předvánoční dny.

2 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik