Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeňku, krásně jsi mě naladil do stanice dětství, díky!;-)R^

1 0
možnosti

I já jsem si s díky početl a udělal takový malý "nostalgický trip", parní lokomotivy mě vždycky fascinovaly, měly takovou svéraznou "osobnost", která moderním lokomotivám nějak schází. A ten roj jisker, když se hjelo vlakem taženým párou v noci byl kouzelný.I ti prodavači párků a piva na nástupištích velkých nádraží v dobách parních vlaků měli své kouzlo. R^:-) Moje poslední cesta regulérním vlakem taženým "párou" byla v sprnu 1969 na jihu Francie.

4 0
možnosti

VR^Díky, početla jsem siR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik