Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

R^ Nejen Valachová, namátkou nediskutuje ani Rath či Paroubek, předpokládám, že žádný z nich diskusní příspěvky ani nečte, aby je nevyváděly z bohorovnosti

2 0
možnosti
EH

Nevyčítala bych blogerům, že nediskutují. Většina odpůrců stejně diskutovat nechce (tj. znát názor oponenta), jenom virtuálně plivnout. Takoví top blogeři taky nediskutují. Větvička reaguje jen na kladné reakce, Šichtářová nepíše vůbec. Ale mohu se mýlit, zase tak dopodrobna to nesleduji. :-)

0 0
možnosti
MK

Paní Hasníková, souhlas s vámi. Blogery, kteří neotvírají diskusi nečtu, byť by byl jejich titulek sebevíc poutavý. Uznávám, že je to jejich věc a že to umožňují pravidla, ale já v tom postrádám smyl. Přece když o něčem píšu, tak bych si to měl dokázat i obhájit. A možná ještě víc mě vadí, když tito blogeři pod svými články diskusi neotvírají a pod jinými čile diskutují.....

2 0
možnosti
MK

KARMA...a já bych k tomu přidala i pár zdejších blogerů, kteří také neotevírají pod svými články diskusi. Ohánějí se tím, že to pravidla dovolují. Budiž, už vím kteří to jsou a jejich články jsem přestala číst. Co ale považuji za stupidní, že pod jinými články čile diskutují.....a ještě k tomu mají argumenty......nechápu:-/

2 0
možnosti
VH

Co brání některým jít se stydět do koutka? NESTYDATOST, mravní úpadek,

1 0
možnosti
JB

J66a49n 67B49u43r40d79a

14. 9. 2018 10:07

Pokud se vezme v úvahu styl diskuse, který většina místního osazenstva praktikuje, není to ovšem zase tak překvapivá věc. Jedna docela známá veřejná osoba řekla, že v dnešním klimatu už nemají smysl ani politické rozhovory a debaty v televizi. Něco pravdy na tom bude.

1 0
možnosti
VH

Já jsem přesvědčen, že zde většina diskutujících diskutuje slušně. Ostatně: je možné reagovat jen na ty slušné.

1 0
možnosti
Foto

Mně ani tak nevadí, že se autoři diskuse neúčastní (pohádáme se tam krásně i bez nich;-)), jako mi vadí to, když ji neotevřou vůbec. Já vím, že na to mají právo, ale podle mého takový článek není plnohodnotný a autoři pohrdají čtenáři. Osobně bych takové články nedávala do výběrů a neumožnila u nich hodnocení.

2 0
možnosti
DR

To hodnocení je nesmyslné nejen u článků ale i přímo v diskuzích.

1 0
možnosti
Foto

Poslat sociální demokraty úspěšně do kopru se nyní ze všech sil snaží TAKÉ jejich bývalý předseda a expremiér Jiří Paroubek. Na jeho 3,5 melounu US dolarů (o kterých pan Paroubek - jako kandidát na senátora - nyní tvrdí, že vůbec ani neví kam se ty prachy záhadně ztratily), vypsala finanční správa dodatečnou daň ve výši 525 tisíc korun. ;-(

0 0
možnosti
Foto

Já pomalu uvažuji o tom diskuse vůbec neotvirat. Těch důvodů je víc, ale nejvíc mě štve že přicházím o íčka i za přísloví(!) jenom proto že obsahují slovo, které sem opět nemohu napsat, protože by to zase bylo smáznuto.....

1 0
možnosti
DR

Řekněte na rovinu že ten hlavní důvod je jen jeden a tj. že někteří v těch diskuzích mají tu drzost mít jiný názor než mám já sám. Aspoň by to bylo férové.

0 0
možnosti
JF

J94i96ř69í 86F14o15g52e76l

14. 9. 2018 8:25

Tam kde není diskuse otevřena zásadně neotvírám. Měl by to tak udělat každý a dotyční psavci pochopí. Snad....

9 0
možnosti
EH

A když omylem otevřu, nedám karmu.

A když se mi článek líbí natolik, že dám karmu, a až pak zjistím, že není diskuze, jsem zklamaná.

0 0
možnosti

A ona je snad ve funkcích pro lidi?

Ne, pro peníze. Lidi jsou jí ukradení. Proto je u socanů:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik