Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Katka se k problému postavila čelem, zní z ČSSD

     Přestože fotbal nesleduji, všimnul jsem si, že na některých utkáních se skanduje „Pelta ven!“ Že naše nejvyšší liga je občas cinknutá, mi také neušlo.

     Nedávno jsem míjel obrazovku, na které běžel fotbalový přenos. Kdo jsou hosté jsem nepitval a jméno domácích mi prozradila mamutí mozaika přes celou hlavní tribunu poskládaná z bílých a modrých sedaček. Nápis Mladá Boleslav byl krásně čitelný, protože tam žádný fanoušek neseděl. „Z čeho ti kluci na trávníku žijou,“ prolítlo mi hlavou, ale hned jsem nad tím mávnul rukou, aniž bych hledal odpověď. Ta ale přišla.

     Mezi fanoušky neoblíbeného šéfa našeho národního sportu pana Peltu zatkla a vyšetřuje policie. Zazněla i otázka, kdo ho tam tak dlouho držel. Že prý uměl sehnat do fotbalu prachy, vysvětlil někdo z jeho okolí. Jak a kde je sháněl se možná časem osvětlí. Že jeden z jeho pramenů je ministerstvo školství, zdá se být jistotou tím spíše, že tam měl na vysokém postu svého koně, přesněji kobylu.

     Ministryně Kateřina Valachová sebe a svůj úřad brání a její první provolání k daňovým plátcům bylo, že z ministerstva do fotbalu neodtekla PRAKTICKY ani koruna. Paní ministryně, musel bych být raněn naivní důvěrou, kterou jste možná stonala Vy ke své náměstkyni, aby se Vám to dalo věřit.

     Vaše obranná prohlášení o svých nepochybeních jsou četná. ČT Vaše slova podbarvuje záběry našich dětí hrajících si na hřištích, fotbalového potěru na zelenajících se plochách, nebo na parketách nesčetných sportovních hal. Je to tak názorné, jako v reklamě na vlasový kondicionér osvěžující naše povadlá hára. Jen v dodatku, „Váš Radim Uzel“, by se muselo změnit jméno.

     Ve svém životě se mi také mnohé nepovedlo. V první řadě jsem si vynadal do volů, následně jsem to musel zaplatit, což Vám asi nehrozí. Každý občas něco pokazí, a já bych pro Vás měl i pochopení kdybyste dokázala „jít ke křížku“, jak říkávala moje babi. „Lidi promiňte, tohle jsem nezvládla,“ asi od Vás neuslyšíme.

     To Vaše, „nic jsem neprovedla a odstupuju jen, abych Babišovi ukázala jak vypadá politická kultura“, nevěřím, že je z Vaší hlavy.

 

Autor: Zdeněk Kloboučník | úterý 30.5.2017 17:18 | karma článku: 35,76 | přečteno: 1054x
  • Další články autora

Zdeněk Kloboučník

„Ale dědo, kurva se neříká,...

...máš tu vnučky tak se ovládej, co z těch holek potom má vyrůst“, opře se do mě manželka pro moje prostořeké zaklení. Do nastalého ticha se po špičkách ozve odvážnější z potomků.

7.1.2024 v 15:03 | Karma: 21,16 | Přečteno: 599x | Diskuse

Zdeněk Kloboučník

I moje generace měla svoje důchodce

Žádná trága, bylo to normálka, tak proč je to dnes trochu jinak? Já si fakt nevzpomínám, že my, co jsme tehdy chodili hákovat, nadávali na ty, co měli odhákováno a užívali si důchod.

16.10.2023 v 11:19 | Karma: 36,64 | Přečteno: 1069x | Diskuse| Ostatní

Zdeněk Kloboučník

Cikáni a gádžové

Nedávno na Interview TV24 byl hostem pan Patrik Banga. Bezesporu člověk s velkým renomé. V jednom mě ale překvapil, když na konstatování redaktora, že většinová společnost spíš straní Ukrajincům snad proto, že oni pracují?

11.8.2023 v 17:46 | Karma: 39,12 | Přečteno: 1790x | Diskuse| Ostatní

Zdeněk Kloboučník

Pan prezident

Pan prezident se chová opatrně a diplomaticky. Tady připusťme, že asi musí, chce-li být hlavou nás všech. Přesto se někomu může zdát, že je to chvílemi jak u chytrý Horákyně, co dokázala bejt nahá i voblečená.

1.7.2023 v 18:09 | Karma: 26,01 | Přečteno: 639x | Diskuse| Ostatní

Zdeněk Kloboučník

Casanovou na starý kolena

Umění balit holky se v partě kluků a později chlapů, už od puberty vždycky cenilo. Kdo to uměl, stál na vyšším šprinclíku hierarchistických štaflí začínajících mistrů světa.

23.3.2023 v 21:45 | Karma: 20,88 | Přečteno: 405x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Zesílíme útoky na sklady západních zbraní, část jsme ukořistili, uvedl Šojgu

23. dubna 2024  15:21

Sledujeme online Ruská armáda zesílí útoky na ukrajinská skladiště, ve kterých jsou uložené zbraně dodávané Západem....

Konec uhlí do roku 2030 nestíháme, stát transformaci brzdí, míní Topolánek

23. dubna 2024  15:20

Pro transformaci a dekarbonizaci energetiky nebude tolik peněz, kolik se očekávalo, a změny...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval nožem

23. dubna 2024  15:03

Policisté zadrželi ve škole v Tachově mladého muže, který nožem vyhrožoval dvěma lidem. Při...

Ředitelem Vojenského zpravodajství by mohl být Bartovský, nahradí Berouna

23. dubna 2024  13:28,  aktualizováno  14:59

Novým ředitelem Vojenského zpravodajství (VZ) by mohl být Petr Bartovský. Kandidáta dnes na...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik