Děkujeme za pochopení.
P24e20t61r 92K57o75r20e84c10k81y
No je to tak, vozil jsem řemen a palec vždy sebou.....dneska už snad bych alespoň to kolo vyměnil, kdybych nějaký měl...
D51o42r69a 50V84e38s66e33l27á
Burešrááádio neposlouchám, takže nevím, v jaké konkrétní souvislosti zazněl výrok uvedený v titulku, ale nevěřím, že by to současný důchodce kdy vyřknul. Ba naopak. Ač mám do důchodu šíleně daleko, mám řidičské vychování od svého vlastního důchodce v podobě táty a i můj tehdejší instruktor autoškoly pro osobáky byl tenkrát blízko důchodu.
Ale už teď mi začínají v nových autech chybět kontrolky. Úplně obyčejná kontrolka stavu baterie, t.j. nejdůležítější informace o tom, zda ještě jednou nastartuji, t.j. pojedu či ne, ta zmizela.
Coby druhá nejdůležitější kontrolka - t.j. teplota oleje mizí také.
O kontrolce teploty chladící směsi se přestalo mluvit již pred mnoha lety, ale tato přestala chybět, když se auta přestala přehřívat, tak jí ráda oželím :)
Co je ale alarmující, je absence kontrolek svícení (druhů svícení je vícero).
Já ve svém autě s automatickým svícením zatím ještě vlastním všechny kontrolky svícení. Ale 1/2 roku stará Škodovka již nemá na přístojové desce ani tuto kontrolku.
Jsem přesvědčena, že mě, ale i důchodcům by chyběla i zrcátka a možnost trvalého sledování provozu za sebou. Všimla jsem si totiž, že dnes je u mladých řidičů i funkce zrcátek upozaďována až za "ladění" USB portu či SD karty, neb jedou vpřed ...
Z66d30e31n89ě23k 51K96l98o89b61o31u19č22n62í97k
Paní Veselá, nikdy jsem neviděl, že by automobil měl kontrolku nabití (stav) baterie. A jen zopakuji, výrok v titulku neřekl žádný důchodce, ale zazněl z vysílání na Frekvenci 1. Díky za zastavení.
A48n61t35o16n28í51n 35N63e71b94u34ž29e63l96s81k43ý
Tohle, jako důchodce, neřeším..
J87i47ř13í 49J39i27r21o70u41d35e65k
Dnes je vskutku jiná doba. Auta jsou v mnohém chytřejší, než jejich řidiči, a to bez rozdílu věku osob, které je řídí
L97u31m12í42r 88V16i62t31h42a
Auta jsou, pravda, nabitá elektronikou, ale to neznamená, že jsou chytřejší. Spíš naopak. Dřív, když Vám "ustřelil" zadek, věděl jste, že si musíte dát pozor. Dneska Vám nic neustřelí, asistenti prokluzu, náklonu, tuhosti pérování a kdovíčeho ještě Vás spolehlivě od těchto signálů odfiltrují, a to až do té míry, že když se to fakt utrhne, je na všechno pozdě. Jediné, v čem jsou dnešní auta lepší, je pasivní bezpečnost.Mohutné deformační zóny, předpínače pásů, airbagy všude okolo, to vše Vám umožní přežít. Počet mrtvých ročně za posledních cca 20 let klesl na polovinu. Ale počet těžce zraněných vzrostl...
M12i13c61h32a41l 10S66v92o40b18o18d61a
Já jsem pro reakční testy všech. Staří, mladí, a i skupina A, B. Nejen řidiči kamionů, nebo IZS. Pak se konečně oddělí zrno od plev a dopravní provoz opět bude dávat logiku.