Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma... sám jsem jednou na restauraci vrátil s kolegyní kufřík mj. se sedmdesáti tisíci, dokonce jsme po jeho otevření a podle prospektů iniciativně kontaktovali majitele. Měl radost a poděkoval. Taky jsem jednou zákazníkovi vrátil naditou šrajtofli (odhadem cca 25 tisíc) co jsem našel ráno po zpívané přesně v okamžiku, kdy její majitel přišel zazvonit a zkormouceně se na ni zeptat. S radostí ji prohlédl, mě už nevěnoval ani pohled , otočil se na manželku která přišla s ní "To máme ale štěstí mámo" a zmizel. Sám jsem ovšem jednou ztratil peněženku s penězi i doklady a stala se neuvěřitelná náhoda, našel ji syn našeho štamgasta, táta chvíli nevěřícně koukal na moji občanku a šel mi vše netknuté vrátit...

0 0
možnosti
ZK

Filipe, vítám Vás v klubu :-).

1 0
možnosti
ZJ

R^! A karma!! To moje osmdesátiletá maminka předloni před Vánocemi zasedla omylem na sedačce ve vagonu metra peněženku s drobnými bankovkami v souhrné výši +- 5000?kč. Odnesla je poctivě do nejbližší policejní služebny, kde s ní všechno sepsali a od té doby ..... se po nich SLEHLA ZEM ;-(. Nic, naprosto nic se od té doby nestalo. Policisté si zřejmě předvánočně k žoldu přilepšili :-P.

1 0
možnosti
Foto

posílám jednu pitomou karmičku;-)

1 0
možnosti
RE

Každopádně karmaR^

4 0
možnosti
MB

Zmého působení v DPO - Dříve, co řidič našel - bylo prakticky jeho. I mnoho spících pasažérů ve vozovně) ! Po r. 1989 změna ! Kamery, oddělení nálezů - Služební postupy ! Od ID pomůcek, přes notebooky, mobily - vše ! Řidiči dostali i strach, z cílených provokací. Jeden přišel, nález ! = 200 Kč ! Služebně odevzdal - Já služebně převzal. Nějaký čas na provozovně - následně na Radnici - Dražby, jako veřejná nabídka ...

Dodnes, mi vrtá hlavou ! 100% to bylo předáno dále - A co dále ? Přijde člověk, "Já si svých 200 Kč poznám" !? Nebo dražba - 200 Kč na vyvolávající cenu 50 Kč !? Nebo káva pro Radnici ? ... :-)

0 0
možnosti
Foto

I24v67a53n 11M33a74r61e15k

15. 10. 2020 20:23

Pane Kloboučníku , Karma. R^

3 0
možnosti
ZK

Pane Marku, děkuju za názorovou přízeň.

1 0
možnosti
Foto

R^...jé...to bylo hezký..!:-):-):-)

4 0
možnosti
ZK

Paní Vacková, esli jsem potěšil svými řádky, Vy jste mi to vrátila a já děkuju.

0 0
možnosti
VF

V šalině jsem několikrát našla peněženku, vrátila jsem majiteli a jednou jsem dostala sprdnutí, proč za pánem chodím, že obsah peněženky nestál za řeč.:-P:-)

1 0
možnosti

Tak to se moc hezky čte ze všech možných úhlů pohledu na celou zápletku. Hlavně, že ty peníze "nepropadly" státu. Takhle máte pěknou vzpomínku.

1 0
možnosti
ZK

Určitě, paní Šípková, vrátily se tam, kam patří. Děkuju za zastavení.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňku, moc hezký. Přidávám se k "pitomcům", protože bych udělala to samé, co ty. Zdravím;-)R^

2 0
možnosti
ZK

Jituš, děkuju za přisednutí a pochválení. Taky ti věřím, že jsi ze stejnýho ranku "pitomců" a prosím, ber to jako lichotku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 191
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1318x
Důchodce na plnej úvazek

Seznam rubrik